Mejuah2...
  Ralat sitik, me Nomi Br Sinulingga maksudnya? labo Nomi Br Ginting :D

hendri daud <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
           Emaka setuju kal aku ras pendapat turang Nomi br Ginting:
  "La mela mulih gia lenga rulih".
Adi la kita rulih-rulih, la kita mulih-mulih ku kuta??? Ajangna kal me na....

Suryadana Ginting Munthe <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
      Mejuah-juah Nom, mejuah-juah man bandu kerina...

Bujur ningkami man bandu kerina si enggo muat bagian
guna ngoge ntah pe mereken tanggapen ibas "thread"
ntah pe subject si enggo ban kami. Perlu itekanken
kami sekali nari emekap situhuna labo lit sisi negatif
si ate kami si man diskusi nta. Bage gia aminna muncul
si negatif ibas kita mereken tanggapen, labo akap kami
salah, sebab emkap gelarna diskusi si "hidup" ada pro
dan kontra, ada negatif dan positif, bage ka si
mereken tanggapen guna pesenang ukurna pe lit kang....
( ula ka kari akapndu aku menuding ya turang Nd. Irene
:) )

Salin kata kami ndube adi kin kita simanteki kuta e
maka kitalah si ertanggung jawab, ertina cukup luas,
saja i pengendek kami saja jadi Ula lupaken kuta
kemulihennta. Emaka la banci lang kami harus mereken
respon ibas kesempaten enda, segelah ula kari akap
kalak, lempar batu sembunyi tangan :)

Eak, adi bage, sibar em ngenca kami ngerana. Sebab,
lenga sitik pe bekas kami man kuta kemulihennta, sibar
toto ngenca, bagi tulisken kami tang-tang na ndube.

Bujur ras mejuah-juah kita kerina.

Pa Shiva

--- nomi sinulingga <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Menarik tuhu ngikut2 diskusi tentang ”Mela mulih
> adi la rulih” enda ndai...
> Tentukal kalimat singkat padat berisi dan sarat
> filosopi ini bisa ditafsir dari banyak sisi. Juga
> merenungkan dan mempertanyakan setiap kata yang
> membentuk kalimat itu...bisa-bisa tidak ada habis
> dan ujungnya.
> Sanga ngoge2 tulisan teman2...lit ka turah
> penungkunen tentang kalimat ”mela mulih adi la
> rulih” enda ndai.
>
> Kai maksudna kata rulih? Rulih enda sieteh nge
> kerina pengertiannya. Koreksi aku adi salah. Rulih =
> berhasil = sukses ras sideban si banci nge
> [...]

SGM V ( Suryadana Ginting Munthe )
Hidup ini adalah proses, pilihlah Pasu-pasu Ula Palu-palu

Never miss a thing. Make Yahoo your home page.
http://www.yahoo.com/r/hs