Mejuah juah Kila,

Renungen sicukup mejile, janah tajam kel ulasen na. Piga piga kali Postingen
kerna renungen ibas akhir akhir minggu si i tulisndu, ku baba ku forum
diskusi si ni ikuti piga piga pemuda. Renungen enda cukup memacu semangat
bas kami nari. Gia cakap cakap dengan i jenda, mungkin lit kari tindak
lanjutna (Aplikasi Lapangen), Perkuat pondasi lebe ula mejar jar bas
perdalen mekatep ku singetken man teman teman...Emaka Ajarindu Ka Kami...

Mungkin Piga piga wari enda bahan renungen enda banci ka, I baba ku forum
diskusi Pemuda Kitik kitik enda.

Bujur
Permenndu : Eddy Surbakti
Setia Menemani para pendengar Radio Karo Access gLobal 24 Jam...

2008/12/14, MU Ginting <gintin...@yahoo.se>:

>   Renungan Akhir Minggu
>
> Piah enggo ka kuakap seh waktuna nibar-nibari perukuren sedekah dua minggu
> perpudi enda. Melala mentas bas ukur (refleksi), lit si erkedungen, lit ka
> si lahang, si lenga ka terbahan secara sistematis gelah teroge atau
> terantusi masyarakat jambur. Tapi kai si enggo kuakap lit sitiklah gia
> strukturna kubahan me, gia banci denga kang kari rusur igeser-geserken
> tampokna ku benanana atau sebalikna.
>

> *Refleksi teori*
>
> Teringet aku mulihken kalimat sipernah ka ku postingken ku jambur, emkap
> [...]

Kirim email ke