Bujur melala info enda Hendra Gunawan, enda pe nambah semangatta la teralang.
Muat teremna kita nambah info man banta kerina tentu muat jilena perdalanen
milista enda. Bujur man bandu kerina anak-anak muda Karo si la erleja-leja
ngukurken Karo. Kerina materi si enggo terbetteh kari jadi bahan dasar nerusken
'fair tale' demokrasi tirani mayoritas tiruan demokrasi liberal barat sijelas
la cocok i Sumut janah jelas dampak ketidakadilannya man etnis-etnis minoritas.
Enda terjadi iseluruh dunia negeri multi-etnis. Ethnic revival dunia (perang
etnis)ndai enggo mbongkar kerina ketidakadilan etnis si menimpa etnis-etnis
minoritas dunia puluhan bahkan ratusan tahun.
La isepe mbarenda ngidah ketidakadilan dipaksakan man kalak Dayak i Kalbar,
Kalteng, tapi kalak Dayak ngidah janah ngenanamisa. Perang etnis perang tak
berperikemanusiaan ningku, sebab ketidak adilan ndai pe kapke la
berperikemansiaan. La berperikemanusiaan pertama sebab la lit sideban
singidahsa kecuali si penderitana saja. Sideban ngidahsa enca terjadi
pemotongan leher, anak-anak bagepe wanita. Tapi kalak Dayak enggo kap ngidah
janah ngenanami sejak semula. Adi la mindai lit pemotongan leher, asa gundari
pe lenga lit singidah uga pendieritaan kalak Dayak ditimpakan oleh pendatang.
Tapi perang kin lebe maka enggo siangkai ketidakadilan enda? Bage kang kuakap
ketidakadilan man etnis minoritas i Sumut. Ise kin singidahsa? Hanya si
penderita. Pusat malah membela ketidakadilan, seperti 9 desa Bangun Purba
disahkan MK, dan Juma Tombak disahkan Bagir Manan (MA), hak ulayat orang Karo
dicabut atas bantuan Pusat.
Enda ka lebe,
Mejuah-juah kita kerina
MUG

--- In tanahkaro@yahoogroups.com, hendra gunawan <he_gun...@...> wrote:

> Ibas dapil  lit sekalak kalak nias Yasona Laoly maju jadi DPR RI arah dapil 2.
> Emekap silih bang Alek Ketaren.

Kirim email ke