Mejuah-juah senina MUG, mejuah-juah kita kerina

Kam pang denga lah cakap-cakap la radum. Adi aku dahkam, e pe lanai pang. Sada
nari ngenca aku pang paksa gundari enda senina, guro-guro sisada, bas kutanta
ah guro-guro gep-gep gelarna. Janah gep-gep ercibuni-cibuni ndarami ingan
cendong.

Ea'ah enta ku gep-gep ka lebe....

--- In tanahkaro@yahoogroups.com, MU Ginting <gintin...@...> wrote:

> Cakap-cakap la radum . . .
>
> Adi nulis-nulis aku bagenda, ih enda kin ndia cakap la radum ndai, rempet ka
> mentas bas ukur. Tah enda nge, lang ras ise kin aku ngerana, adi bagenda
> lenga ka bo seh ku milis pe. Adi mindai enggo seh ku milis ntah enggo ka lit
> singaloi atau feedback nina kin deba. Jenda kari lanai cakap la radum,
> kecuali adi la ka lit singaloi atau lalit feedback ndai bas ise nari pe,
> teman atau la teman. Feedback enda kapken banci  kang bas ise nari pe. Banci
> pujian, kritik, sanggahan, toganen rsd, maon si ugapana pe labo dalih gelah
> [...]

Kirim email ke