Mejuah-juah ka man bandu pe senina SSG
Adi ngadapi permenta, kai denga ka adi br Tarigan (hehehe), pang denga nge kita
'erciluk ba'. Tapi adi ngadepi br Ginting atau anakta,
perpang pe aku ninta, bicara la gia cibuni, sisereng-serengken ka
matanta nandangi pintun perik rumah, kai gia kari terjadi hehehe . . .
Lit kang riahna (suka-dukana) jadi kalak Karo enda ndai, kai gia ningen.
Salalm
MUG

--- In tanahkaro@yahoogroups.com, "pelangiharum" <iapul...@...> wrote:
Re: Cakap-cakap la radum

HAhhaaa...tawa sedak di sini kila. Gelah ula gep-gep ciluk ba kila, nenggeti
dungna. Iyo oh, endam nanamna ari...

salam ciluk ba,
permendu

--- In tanahkaro@yahoogroups.com, "SSG" <pa_cang...@...> wrote:

> Mejuah-juah senina MUG, mejuah-juah kita kerina
>
> Kam pang denga lah cakap-cakap la radum. Adi aku dahkam, e pe lanai pang. Sada
nari ngenca aku pang paksa gundari enda senina, guro-guro sisada, bas kutanta ah
guro-guro gep-gep gelarna. Janah gep-gep ercibuni-cibuni ndarami ingan cendong.

> Ea'ah enta ku gep-gep ka lebe....

mentas bas ukur. Tah enda nge, lang ras ise kin aku ngerana, adi bagenda lenga
ka bo seh ku milis pe. Adi mindai enggo seh ku milis ntah enggo ka lit singaloi
atau feedback nina kin deba. Jenda kari lanai cakap la radum, kecuali adi la ka
lit singaloi atau lalit feedback ndai bas ise nari pe, teman atau la teman.
Feedback enda kapken banci  kang bas ise nari pe. Banci pujian, kritik,
sanggahan, toganen rsd, maon si ugapana pe labo dalih gelah lit feedbackna,
gelah ula cakap-cakap la radum adah ndai. Gia kalak Karo mekatep kang merincuh
ercakap-cakap la radum, piah ende-endena pe lit kang. Tedeh kang teta ercakap la
radum enda. Feedbackna kari reh ku pusuhta, ntah ja nari gia rehna tapi pasti
reh. Emaka mekatep kita ercakap-cakap la radum.
kai gia media sigundai. Enggo bage lihena manusia enda nandangi feedback adah
ndai maka program si memungkinkan feedback mis lako tersebar luas janah populer.
Lanai kin mungkin manusia modern enda ndai nggeluh tanpa feedback? Mungkin kang,
gia aku pessimis atau manusia si berkembang tanpa feedback, lanai ku antusi
entah lit tah lahang. Mbera lit, tapi luar biasa nge kuakap. Pengaruh zaman
modern enda kin enda?
kang feedbackna misalna sora imbo atau sarudung erdoah atau sesama keluarga bas
sada jabu, si gatin ka mesinek kerina. Gundari eh, ntah sesama kita nari nge
teku. Feedback erbahan manusia berkembang, tapi banci menghancurkan atau
mendukung perkembangan, tapi berkembang (berubah, change).
pejabat publik, si memang harus dikritik, dan kritik dari rakyat banyak tentu
macam-macam ka sama banyak dengan jumlah rakyat pengeritik. Kritik lit kang
simembangun ninta ka biasana, tapi lit kang si destruktif. Lit kang si memang
bermaksud destruktif mau menghancurkan yang dikritik (biasa bas politik). Adi la
bas perpolitiken, enda umumna menelanjangi si pengeritik sendiri, misalna untuk
menaikkan pedenya sendiri, atau pelarian dari posisi dan situasinya sendiri yang
tidak mengenakkan. Tapi jenda nari pe lit kang banci ipelajari, kai je siperlu
ipelajari man perkembangenta. Sidebanna pelajaren tentang situasi pengeritik
sendiri, sering semakin diperhatikan dan diteliti, suasana berpikir dan
kehidupan sipengeritik sangat tidak memenuhi syarat perkembangan kehidupan dan
cara pikir dunia dihadapannya. Tapi biar apapun, tetap ini adalah feedback, bagi
penerima kritik tetap bisa
tapi sebenarnya menjelaskan situasi sipengeritik sendiri. Karena itu betul juga
kalau sering orang mengatakan dalam soal kritik nina 'dont take it personally',
cocok kang kuakap, sebab sangkut pautnya lebih banyak dengan personal
sipengeritik. (Tetap bedakan dengan kritik pejabat publik, begitu juga kritik
membangun sesama kita).
kang, atau enda pe kekayaan kang man banta. Kubayangken ka adi kita sada macam
ka ngenca, uga boring, . . . bored la teralang, kuakap la lit perkembangan pe.
Untungna bas milista pe melala macam. Berarti macam-macam feedback, berarti lit
perkembangan atau kemungkinan perkembangan? La teraguken, janah enggo mbue
perkembangen milista, bagepe kita sada persada. Feedback, kritik negatif atau
positif, membangun atau 'tak membangun'. Enda kubahan bas tanda kutip sebab
siugapana pe banci iubah jadi positif, maka lambat atau cepat membangun kang.
Buktina milista tambah berkembang, perbahan macam-macamta ndai, kekayanta ndai,
la pernah jatuh hancur, atau jatuh-bangun tapi tetap bangun. Anggota-anggotana
pe bage kang kerina, jatuh bangun, bangun, bangun, bangun dan berkembang terus .
. .  Eh, ula kena lupa nake aku ercakap-cakap la radum ngenda ndai, hehehe . . .

Kirim email ke