Helló!

Én több valóban tiszta szoftvert ismerek :-)
Tudom, hogy lerágott csont, de rettenetesen cseszi a csőrömet... Nem is
kérdezem, mert ezt inkább követelni kéne.
Használjunk valóban szabad szoftvereket!

Eléggé vissza kell fognom magam, hogy ne durvuljak. Gondoljatok bele
mindazok az érvek amelyeket az MS cuccok mellett felhoznak teljességgel
mondvacsináltak. Rossz érdek-konstelláció és valljuk be lustaság eredménye,
hogy itt tartunk.

Miért van az, hogy mi - csórók - pénzt adunk olyan dolgokra, amiért nálunk
jóval gazdagabbak egy petákot sem. Sőt...
Mert miért is? Gondoljunk már bele, mi a célja az informatika oktatásának!
Csak a funkcionalitásra koncentráljunk, s aztán válasszuk ki a legkedvezőbb
feltételekkel rendelkező szoftvert.

A politikusokat meg le kell darálni, ha bele mernek kotyogni szakmai
dolgokba.

Tegyünk úgy, mint aki számít!

Üdv:

Papp Gyula