Hali!

Az előzőekben nem hivatkoztam a BECTA-ra, most megteszem.
Tudjuk, miért kell MS-t használnunk. Mert ugye amit megszok a gyerek, azt
akarja használni mindig. Ezért hajtanak a dohánygyárak is arra, hogy
lehetőleg még gyerekkorban szokj rá a dohányzásra, mert később
exponenciálisan csökken az esélye a rászokásnak.
A britek meg úgy döntöttek, hogy nem fekszenek le a piacnak csak azért.
Mindig megnézik az újabb szoftvereket és verziókat, hogy a célnak
megfelelnek-e, s ha semmi sem szól a használa mellett, akkor nem javasolják,
s nem finanszírozzák.
A különbség köztünk és köztük ott kezdődik, hogy amennyiben az iskola ezzel
nem ért egyet, meg tudja venni támogatás nélkül is az általa választott
szoftvereket. Ez meg nem informatikai probléma, mert mást is meg tudnak
venni. A mi politikusain azt nem képesek (vagy nem akarják) felfogni, hogy
az ország pont annyira lesz gazdag, amennyire kiművelt főkkel rendelkezünk.
Ha nem fektetünk be az oktatásba, nem változtatjuk meg az oktatási
módszereinket akkor mi leszünk a tegnapi malájok. Mert bár sokak nem úgy
tudják, de leköröznek minket. Messze van, nem látjuk :-)
Illetve a piac máshol kap teret. Az átlagos iskolai IKT alkalmazás esetében
nincs szükség MS-re.
Ha valaki orientálódik a programozás irányába az kapjon olyan képzést. Ez
természetes. Viszont nem ő a többség :-)

A PASCAL legtobbunk szerint a legjobb elso programozasi nyelvnek (A LOGO
> utan)
> Megis a piac a C-t igenyli, ezert erre tendal mindenki a felsooktatas
> peldaul.

ITCluster tag vagyok C# kell a nagyoknak :-)

> Minket a szulok fognak "tendalni". Tanuljon azt a diak, ami hasznos
> lesz neki.
> A Microsoft programok elterjedtsege teny. Ezzel kar vitatkozni.

Nem vitatkozni akarok :-) változtatni ;-)

Üdv:

Papp Gyula