Hello!
Nem idezem be a leveled. Marmint sem az elsot sem a masodikat.
De amin szemely szerint az elso levelben fennakadtam, az az volt, hogy:
Nincs szukseg az iskolakban rendszergazdara, mert 2-3
rendszergazda nehany ezer gepenkent kepes ezt tavolrol is elvegezni.
S tovabbra is ez a gondom.
Nem a technikai megvalositas lehetetlenseget mondtam.
Bar tovabbra is fenntartom, hogy 1 image-l nagyon keves iskolaban usznad meg.
Csak hogy nehany dolgot emlitsek:
1. Mi most vettunk 14 db Project szoftvert. 14 gepen fennt van, ugyanaz a kodjuk.
Termeszetesen ezeknek kulon image-t kell csinalni.
2. Van egy gep a suliban amin IMI van. Eleg draga a telepitese, igy annak is kulon image 3. Adafor-s gep. lehet ujratelepitest kerni, de maceras. ennek is kulon image.
Soroljam meg?
Nem helyi rendszergazdaval ez megoldhatatlan.
Raadasul szerinted is megoldhatatlan uzletileg, akkor miert idegesitesz minket?
Udv:
Molnar Peter, http://www.petersoft.hu, Tel:36209149514
http://www.afgk.sulinet.hu