Hm, nem kicsit sarkítottál! Nekem csak 230 gépem van két telephelyen, és
valóban akkor megyek oda géphez, ha csavarhúzót kell vinnem, de azért nem
unatkozom. Az üzleti szférában húztam le nem kevés időt, és azért váltottam,
mert igazából a feladat vonzott, hiszen a környéken mi vagyunk a legnagyobb
gépparkot üzemeltető intézmény. Tapasztalataim szerint kint a forráshiány, a
"működő_dolgot_nem_bántjuk" elv, stb. miatt sokkal monolitikusabb rendszerek
üzemelnek, amik alig-alig változnak. Nem véletlen, hogy egy-egy üzemeltetéssel
foglalkozó cég egyszerre sok partnert ki tud szolgálni.
Itt a suliban olyan dinamikusan fejlesztettünk és fejlesztünk, amit a magán
cégnél nem lehetne megoldani. Itt valóban lehet _tervezni_ és megvalósítani
rendszert. (Szakképzősök vagyunk, ált. iskolák nem megkövezni!!) Kint közel az
első beruházáson eldől egy rendszer "életútja", és keveset változik az
előzetesen kialakított tervhez képest, pedig az első beruházás mértékét és
irányultságát a (fő)könyvelő határozza meg sok esetben. (Küzdöttem velük
rengeteget.)
A "csak fizetést felvevő rg" szvsz nem (ki)alakítja a "jól felépített"
rendszerét, hanem örökli. Nem? Vagy manapság van már olyan is, hogy teljesen
befejezett rendszer?
Üdv: AZ

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 3685 (20081212)