Hello!
> feladatát. Volt hogy próbálkoztam ezzel... Igy úgy összeberhált, félig
> kész feladatokat akartal "leadni", csak hogy netezhessenek
Mar 9-ben az elso feladatnal kiderul a szamukra, hogy csak a maximalisan kesz
feladat a kesz feladat.
Kesobb nem is probalkoznak az osszecsapassal. Tudjak, hogy nem fogadom el, s
ujra kell csinalnia, az meg ujabb ido.
A kapkodasrol meg annyit, hogy az erettsegin az ido az egyik legfontosabb
tenyezo. Ha pontosan, de lassan dolgozik a diak, keptelen lesz idore befejezni
a feladatsort. Szukseg van a gyors munkara is!
Meg valami. Mielott ugy gondolna mindenki, hogy nalunk mindig van ilyen
szabadon felhasznalhato ido, akkor teved.
Ha szamadast kene csinalnom, akor az orak max 20%-ban marad ideje a diaknak
mast csinalni. Ez nalunk jutalom, s meg is becsulik.

Udv:
Molnar Peter, http://www.petersoft.hu Tel:36209149514
Tersegi Kozos Igazgatasu Kozoktatasi Intezmeny
Arpad Fejedelem Gimnazium, Gazdasagi es Informatikai Szakkozepiskola
Kistelek