Jó-jó... tudom, hogy nem ezt írtad... de én meg nem tudom, hogy miket kérnek számon az érettségin... igy nehéz lenne rá válaszolni...

DDDEEEEE
Ha egy diák a játékokból csak azt tanulja meg, hogy:
- hogyan kell egy programot elindítani.
- hogyan kell egy programot úgy elindítani, hogy a tanár ne vegye észre...
- hogyan kell egy program adott állapotát lementeni esetleg azt átküldeni a padtársásnak, vagy haza vinni... - hol lehet utána nézni, hogy egy adot játékhoz milyen extra "törések", nyero kódok vannak... - hogyan lehet csetelni a másik játékorülttel, lehetoleg olyan sebességgel, hogy a billenytyuzet is füstöljön...
- hogyan kell az egeret normálisan használni.
- egy feladat elvégzésének milyen lépései vannak (pl. ahhoz, hogy eleloje azt szörnyet, elobb fegyvert kell szerezni, ahhoz, hogy a fegyvere muködjön, ahhoz loszer kell... stb...). Esetleg órán ebbol a lépés sorozatból csinálnátok egy szép kis folyamat ábrát... - a játék megnyitásához szükséges minimális hárdver követelmények leírásával tisztába kerül, érti és értelmezi azokat...

és hidd el, hogy még hosszan tudnám sorolni és én nagyon örülnék, ha a hozzánk (felsooktatás) bekerülo hallgatóknak csak a 30%-a tisztában lenne ezekkel a dolgokkal... De nincs. Miért is? Mert nem hagyjátok játszani oket... ;))