>Lehet-e a samba-t LDAP és MySQL nélkül PDC-ként konfigurálni?
Persze. Nekem is ilyen PDC-m van. A password backend paraméterben be lehet
állítani. smbpasswd --> ekkor egy sima szövegfájlban tárolja a
felhasználókat vagy tdbsam --> ez egy bináris formátum. Ezeknek az a
hátránya, hogy elkülönül a Linux felhasználóktól, tehát ha felveszel/törölsz
valakit, akkor két helyen kell változtatni.
A security paramétert user-re állítod + prefered master = yes domain master =
yes local master = yes domain logons = yes
Azt hiszem, ennyi elég. Nem tudom, hogy XP-nél is kötelező-e létrehozni egy
netlogon megosztást a PDC-n, nekem van a Win98-as gépek miatt.

>Másik, ha nem PDC csak az előbb leírt állapotban lehet -e olyan logon
scriptje egy usernek, hogy a mappáját becsatolja automatikusan az XP-ben?

Nem kell script, ha a home mappáját akarod felcsatolni. Elég logon drive = H:
és logon home = \\%L\home\%U  És a [homes] résznek léteznie kell az
smb.conf-ban.