Ha jól hiszem, Takács Zoltán írta az alábbiakat:
> De a korlátozott user ezt az állományt nem tudja törölni. Ha a biosban jól

Ha linuxot indít, akkor nem korlátozott user.

> van beállítva a boot sorrend, akkor meg a linux cd-jét is ....ja magának...
> ;)

Ubuntu live-cd-t szerintem windowsból is el lehet indítani, van hozzá exe.
Persze lehet, hogy az korlátozott userrel nem megy, egy próbát megér.

Ha a boot sorrend jól van beállítva, akkor is sok gépen elő lehet hívni
a boot menüt és még ha jelszóval is van védve általában a biosba való
belépés, lehet CD-ról bootolni.

--
PTG
Lend money to a bad debtor and he will hate you.