Én nem biztos hogy a hálózati boot-ot(PXE) engedélyezném, nálunk suliban
lehet laptopot behozni a diáknak(illetve ez erős így, tanárok nem
reklamálnak érte inkább azt mondanám), cross-kábellel rányomja a gépet és
máris indulhat hálózatról a live-linux, nekem is a laptopon Ubuntu rendszer
van kialakítva többek között hálózati bootoltatásra is, nem egy nagy dolog
összehozni......

Üdv, Alaksza Balázs