Üdv!

On Thu, 16 Jul 2009 12:00:48 +0200, H.Zoli wrote
> Mivel ez egy TEMPLATE alapú dolog így a havi díjazás a frissítésre
> karbantartásra egyenértékű azzal, hogy ő ezt a dolgot feltöltötte
> tartalommal. a TEMPLATE-et. A tartalmat meg mind az iskolától kapta
> digitális formában.

Ha tényleg csak ennyit csinált, akkor - szerintem -
Az alap (TEMPLATE) nem az övé - ha nem ő csinálta -, a tartalom nem az övé.
Ha "újradizájnoljátok" a felületet, sok dolgot nem fog tudni elérni, hiszen a
karbantartásért fizettek.

Apropó! Ennyi lenne egy diplomamunka? Hol fogadnak el ennyit? (Persze lehet,
hogy csak régen végeztem.)

Üdv: Fodor Zsolt