> Még egy dolog eszembe jutott, Kinek a gépén szoftverével készült a
> honlap, mert ha a gép, szoftver az iskola tulajdona, akkor a rajta,
> általa készített termék is az iskoláé. Most elbizonytalanodtam, hogy
> ez nem csak a tanulókra vonatkozik?!

Azt hiszem, a szakdolgozat írása tanulói jogviszonyt is jelent. A
szakdolgozat ezért az egyetem tulajdona :-)
Ha az iskola fizetett tandíjat, fizette a helyettesítést, adott
tanulmányi szabadságot... akkor már nincs is miről beszélni.
Megbízásos, szerződéses alapon követte el a honlapot.

Szerintem hagyni kell, hogy feljelentést tegyen. Bár az első jogász le
fogja róla beszélni, mert haszna nem lesz csak idő, pénz pocsékolás.
(esetleg a iskolának tud annyi kárt okozni, mint amennyi az ő
perköltsége).

sztzs