Hát. Egyrészt egy márkás (Dell, HP, stb.) irodai (ami egy iskolába megfelel)
gép is majdnem hangtalan. Laptopot meg 200e alatt nem szabad venni. Főleg
nem iskolába. Ezeket nem igen bővíted, míg egy gépet könnyebben.

szerintem manapság már nem nagyon szokás bőítgetni a gépeket... max. memoria, vincseszter... ezek meg a lapitopiba is megoldható. Egy jó pc iskolai körülmények között lazán kibír 4-5 évet anélkül, hogy az éves karbantartáson kívül hozzá kellene nyúlni és mondjuk kb. fele annyiba kerül, mint a hasonlóan megbízható laptop. Ha a hordozhatóság, elpakolhatóság nem szempont, akkor én nem vennék laptopot.