>Egy alapos takarítás is sokat segít. Gondolom amióta megvannak nem voltak
portalanítva, olajozva.

Személyes megtámadtatás okán kérek szót ;-)

Az elmúlt fél hetet (20 után nem tudtam bemenni a suliba) + a mostanit a mai
nappig azzal töltöttem, hogy minden gépet szétkaptam, kifújtam a port,
ellenőriztem és tisztítottam a CD meghajtókat, leszedtem a ház nyílásairól a
porszűrőket. Most megy a mosógép és mossa a 60 db porszűrőt, amit utána
egyenként ki fogok csipeszelni a szárítóra, holnap pedig elkezdem
visszaszerelni őket, mert hál istennek 4 db csavarral kell rögzíteni
mindegyiket. Ja és ezt decemberben is el fogom játszani a két ünnep között. Egy
nő ugyanis tudja, hogy évente kétszer kell nagytakarítást tartani, a kettő
között pedig két kicsit ;-)
Úgy mellesleg közben lemostam az összes számítógép asztalt, megpucoltam a
monitorokat, rendet raktam 3 férfi kolléga után a tanáriban, leszedtem a
szakkönyveket a polcról, portalanítottam. Kiszedtem az 10 teremben a
szekrényekben lévő laptopokat, letöröltem, portalanítottam, újratelepítettem
őket. Hétvégén valószínűleg 3 db  laptoppal jövök haza, amiket itthon fogok
telepíteni, mert benn egyszerűen nincs időm rá.

Ha már a női munkáknál tartunk ;-))