Hellooo!!!!

Ertem en, hogy szegeny ember vizzel kavics...
Ha valakinek nincs ideje fozni, akkor annak meg kellene elegednie a keszetelek
valasztekaval... Szerintem..
Vagy ha mar extrara vagyik, akkor erdemes elgondolkodni, hogy olyan rendszert
epit amit ismer es kiszolgalja az igenyeit...

A kovetkezo varazsszavakat ajanlanam a magasabb igenyeket tamaszto kollegak
figyelmebe: lenny, xen, drbd, gfs2
Ugyan nem kattogos, de tokeletesen mukodik.

Udvozlettel:

Erno
(rR)