Hali!

>(Ha legközelebb legalább azt bennehagynád, kinek válaszolsz, könnyebb
> lenne a dolgunk :)

Jogos, bocsi.

Szerintem, live-migration-nek valahol a 99%-os rendelkezésre állás felett
van jelentősége. Értem ez alatt pl. a 99,5 ás a 99,8 közötti különbséget.
Nekem az ESXi jött be, tehát elfogult vagyok, ott viszont a live
migration-ért már fizetni kell. Ha jól emléxem a Vmotion kell hozzá.

A proxmoxnál és a XEN-nél megoldható, de ilyenkor dupla hardware-t kell
venni. És akkor itt merül fel, hogy ár-érték arányban mi éri meg.

Ezeket te hogy látod?

Üdv Hofi