Sziasztok!

Nem javaslom a Moodle csomagból való telepítését. A Moodle aktuális stabil
változatából hetente készülnek új telepítő
készletek<http://download.moodle.org/>,
ehhez képest az egyes disztribúciók többnyire több heti, vagy éppen néhány
hónapnyi késében vannak, így nem tartalmazzák azokat a kisebb nagyobb
hibajavításokat, amelyek időközben megjelentek.
(Egyébként az említett csomagok többsége tényleg kellhet, de nem mindegyik
kötelező kelléke a Moodle megfelelő működésének.)

Itt szeretném felhívni a hazai Moodle közösség
weboldalán<http://moodlemoot.hu/>található
*technikai fórumra <http://moodlemoot.hu/mod/forum/view.php?id=157>*
valamint a *Moodle konferenciára<http://moodlemoot.hu/course/view.php?id=69>
*, ahol számos előadás
<http://moodlemoot.hu/mod/data/view.php?id=1585> és *gyakorlati
oktatás <http://moodlemoot.hu/mod/resource/view.php?id=1581>* foglalkozik
ezzel a remek eLearning keretrendszerrel.  :)

Üdv.: Vágvölgyi Csaba