Sziasztok!

A Moodle LDAP autentikációját, eddig elsősorban OpenLDAP környezetben
használtuk és tökéletesen működött. Ügyelni kell rá, hogy a Moodle kötelező
mezői (vezeték és keresztnév, email) ki legyenek töltve az LDAP-ban, mert
egyébként az első autentikációt követően a felhasználónak kell megadni a
hiányzó adatokat.

Vágvölgyi Csaba