ezen a kulcson:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon

megnézed, hogy a 'Shell' -re -> Explorer.exe van-e érték megadva, ill. átnézed
a többi alkulcsot is,
hogy helyesek-e
- ha nem - a helyesre módosítod

---

Üdv!
Egy kis segítséget kérnék: az utóbbi egy hétben már a 4. gép akadt ki
úgy, hogy elindul, betölt az XP, ha több felhasználó van, akkor még ki
is lehet választani, de utána csak az asztal jelenik meg, de se
háttérkép, se ikon, se tálca,... Ctrl+Alt+Del -re még elő lehet hozni a
feladatkezelőt, de más semmi. Csökkentett módban ugyanez a helyzet, így
még vissza se tudom régebbi időpontra állítani. Az adatokat le lehet
szedni, ha átteszem másik gépbe, eddig újratelepítettem 3-at, de kezdek
kiakadni. Lehet, hogy valami vírus? Némelyiken VirusBuster, némelyiken
Avast, de nem szólt. Vagy csak a felhasználó nem reagált valamiféle
kiírásra, de letagadják. Ezek a problémák egyik napról a másikra
jelentkeztek. Jártatok már így? Egy-két gép OK, de már ma a 4.!!!