Udv!

> Egy kis segítséget kérnék: az utóbbi egy hétben már a 4. gép akadt ki
> úgy, hogy elindul, betölt az XP, ha több felhasználó van, akkor még ki
> is lehet választani, de utána csak az asztal jelenik meg, de se
> háttérkép, se ikon, se tálca,... Ctrl+Alt+Del -re még elő lehet hozni a
> feladatkezelőt, de más semmi. Csökkentett módban ugyanez a helyzet, így
> még vissza se tudom régebbi időpontra állítani. Az adatokat le lehet
> szedni, ha átteszem másik gépbe, eddig újratelepítettem 3-at, de kezdek
> kiakadni. Lehet, hogy valami vírus? Némelyiken VirusBuster, némelyiken
> [...]

16-án és 17-én írtam ezzel kapcsolatban a téma talán XP Hiba, XP hiba javítása
vagy valami hasonló volt...

Az ott emlitetteknél hatásosabb megoldásról azóta sem tudunk...

Üdv: Pintér Tamás

Web: http://pintertamas-tudastar.spaces.live.com/
E-mail/MSN-WLM: pintertamas-tudastar[KUKAC]hotmail[PONT]com
Skype: pintertamas-tudastar