Hello!
> Vagy vegyél f-secure-t, 300-adjára írom le aqz elmúlt 5 évben, milyen
> egyszerű a távtelepítés, távmenedzsment megvalósítása vele, bocsánat érte,
> de időről időre a VB CMS a téma.
> Bocs, bocs, bocs...
Semmi baj.
De amig a virusok 99%-a windows-ra keszul, s a felhasznalok 98%-a windows-t
hasznal, ne csodalkozzunk rajta, hogy a felmerulo kerdesek 99%-a szinten
windows-os.
S persze ez nem jelenti azt, hogy az ubuntu jobb vagy a windows rosszabb.
Mivel a vb arban verhetetlen igy tobben vasaroljak meg valoszinuleg, igy az
elofordulo problemak is valoszinuleg gyakoribbak.
Persze azon vb-t vasarlok szama, akiknek elsore sikerult telepiteni mindent itt
nem jelenik meg, mert ok nem kerdeznek.
Magyarul szerintem ebbol nem lehet semmilyen kovetkeztetest levonni.
Tisztelettel:
Molnar Peter
http://www.petersoft.hu, Tel:36209149514
moln...@petersoft.hu