From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Zsolt Nagy
Sent: Wednesday, December 09, 2009 11:47 AM
To: Techinfo
Subject: Virusbuster CMS

Sziasztok!

Virusbuster CMS beüzemelése úgy, h. működjön végre.

Bocs, h. már megint előhoztam a témát, de eddig senki sem tudott segíteni benne
érdemlegesen!!!

Ebben kellene nekem nagy segítség!

Az istenért sem sikerül belőnöm a rendszert, h. működőképes legyen!

A szerver: win2k3
A kliensek: xp és mind ugyan abban a tartományban vannak

A problémám az, h. nem nagyon vettem észre, h. frissítené a vírus adatbázis +
nem írta át a klienseken az új licenc-t regisztrációt

És állandóan azt írja, h. a telepítő menedzsment még nem üzemel!

Hogyan lehet beüzemelni?

Előre is köszi mindenkinek!

Üdv:
NZS