2010/3/2 Szucs Sandor (Taszi) <szu...@mail.taszi.hu>

> Laszlo Beres írta:
>

> Laci!
> Ellentmondanék!
> Lehet, ha szolgáltatás!
> Elérhető, és szakmailag segitség.
> Segit megoldani a problémákat

Igy van ilyesmiert szivesen megadja az erkolcsos ember azt ami jar erte.
Tehat ha ezert nem is ker valaki fizetseget illonek erzem azt tamogatas
formajaban megadni. Plane ha ezzel jelentos megtakaritast ert el az
igenybevevo (pl. allam). De uzleti ajanlatkent is lehessen palyazni a
kormanynal a fizetos szoftverek kivaltasara... Miert ne? (( Csak ne a sogor
koma KFT-k vigyek el a semmiert a nagy summakat. ))

> és nem leráz mert unja...

Jajj ez annyira jellemzoen tisztaszoftveres-kozhalos regi hozzaallas...
(licenszigazolasok kipostazasa mire mar lejar... stb... sot felretajekztatas
csak azert, hogy toluk vegyunk CD-ket meg konyvet...)

> Dokumentáció is van ingyenes támogatás is van
> A szakértőket is megtaláljuk a lelkes önkéntesek között...

En is segitek ONKENTESEN a barataimnak ilyesmiben, pedig nem vagyok egy
"NAGY" szakerto, de amikor a barataim baratai kernek ritkan, akkor ez a
joizu onkentesseg kezd megkopni, es amikor ismeretlenek, akkor akar
rosszizuve is valhat... Igen is adjuk meg mindenkinek azt ami jar.  Ne
varjuk, hogy valaki "kotelessegkent" segitsen, ha azt nem honoraljuk
aranyosan.

> Ismét nem kell kifizetni a sleppet!

Itt sokszor az a szomoru, hogy azok a cegek akik a nagy summakat kapjak a
kozpenzekbol nem mindig kelloen segitokeszek, gyakran teljesen
elerhetetlenek... A felmerult problemakat nem oldjak meg... Sot allami
penzen uzleti erdekeket preferalnak.

pl. KIR es tarsai: A nyilt forrasu bongeszok tamogatasat nem oldottak meg
sot - nem is tervezik, nem is akarjak... Csak IE es kesz...

> Én a lenyúlás ellen beszéltem... a közpénzek elherdálásáról, miután vannak
> intézmények akik nem jutnak sem pályázathoz, sem önrészük nincs ..
>
> Miért nem a tudásba fektetik azt a több milliárdot!

Na ha egy valodi szolgaltatast nyujto MAGYAR ceg megkapja a milliardot, es
azert teljesit is, akkor az magyar szakemberek minositett csoportjanak ad
munkat ezzel - ez rogton a tudasba fektetett penz :)
Es nem kulfoldre vandorol a summa szerzoi-jogdijak formajaban. (Pl.
licenszdij) Ami kulfoldi allamhatalom tudasaba fektet be - es ezzel hosszabb
tavon kiszolgaltatotta is teszi hazankat a kulfoldi erdekeknek.