2010/3/2 Laszlo Beres <las...@beres.me>:

> Errol van valamilyen dokumentumod?

Nekem nincs. Az OKÉV érettségi szervezéséért felelős igh-ja mondta egy
előadáson. Néhány éve még volt a listán olyan ember, aki részt vett
benne...
Amúgy tényleg sok munka volt benne, nem a semmiért szórták ki a pénzt.
Csak a felhasználások számát tekintve nem biztos, hogy megéri még
néhány ilyen fejlesztés. (Főleg úgy, hogy az adatbázis-kezelő még
mindig nem teljesen vizsgakompatibilis, avagy a vizsga nem szerver
központú.)