Szisztok!

Adott egy Gigabyte GA-EQ45M-S2 alaplap, gigabites kártyával + 1 db PCI-os
10/100-as kártyával WSW08R2 op. rendszerrel.

Az alaplapi gigabites kártya folyton 10 Mbitre kapcsol, az eseménynaplóban
"Intel(R) 82567LM-3 Gigabit Network Connection Network link has been
disconnected" hibaüzivel társítva.

Amiket kipróbáltam:
1. közháló gigabites portjáról 10/100-asra csatlakoztattam. Tehát nem csak
gigabitről, hanem 100 Mbitről is visszakapcsol.
2. Felcseréltem a géphez jövő két kábelt. Eredmény ismét 10 Mbit.
3. Mivel a közháló messze van és a helyiségben van másik LAN kapcsolat is,
ezért egy Dlink switchen gyári kábellel csatlakoztam, eredmény ismét 10
Mbit.

Egy 1-2 óra és utána kapcsol vissza. A másik kártya stabilon megy 100-on.
Ha auto-ról fix 100-ra teszem akkor nem tudom mi történik (visszaváltani
elvileg nem tud), de szerinem nem ok nélkül kapcsol 10-be.

Van valami szoftveres beállítás amit ki tudok próbálni, vagy gariba küldjem
vissza az alaplapot, hogy nem jó a kártya benne?

Zsolt