Kártyát kivettem, maradt csak az alaplapi. Sajnos ezután is ugyanaz.

Szerintem gyakorlatilag így már mindent kizártam, ez vagy alaplapi hiba,
vagy a driver szórakozik, de abból volt fent két féle többek között most a
legfrissebb Intel. A driver hibát op. rendszer cserével tudnám detektálni,
de hát ezt nem igazán akarom. Majd egyezkedek a szállítóval mi legyen a
garival. Itt nem megoldás, hogy elküldik és majd 1x kapnak egyet. Ráadásul
dettó ugyanolyan kell, mert én nem akarok telepítéssel szórakozni.

Most rendeltek nekem TPLinkes PCI-os gigásat, aztán majd azzal meglátjuk. Ha
azzal menni fog stabilan akkor tuti az alaplap szórakozik. Jöhet az
egyezkedés. Ritkán árulnak ilyet, ezért nehezebb a dolog.

Zsolt