On Fri, 26 Mar 2010 22:09:32 +0100, Szalayné Tahy Zsuzsa wrote

> Kaptam egy ilyet kölcsönbe. A tesztet, az adóazonosítómat,
> pedszakszervezeti fecni vonalkódját és még néhány kártya kódját
> olvassa de a diákigazolványt nem.
>
> Mit állítsak be rajta?
> Lehet, hogy nem minden diákigazolvány használható? (Van, ahol a
> vonalkód alatt és van, amelyiken felette van a szám). Bár egyik
> típust sem olvassa...

Van hozzá egy könyv. http://www.bcs.hu/hu/tudastar/vonalkod_olvaso_tudastar/
Rémlik, hogy annakidején ezt a 2i5 alapból tiltva volt, így be kellett
programozni, hogy olvassa. A könyvben lévő vonalkódokkal programozható, az
élesben működőt úgy állítottuk be, hogy csak ezt olvassa.

Üdv: Fodor Zsolt