A csatlakozó kábel végén  PS/2-es csatlakozó van, de van egy
kiegészítő, amin egy billentyűzet és egy egér csatlakozó van egyik
oldalon és egy USB a másik oldalon.

A scennert a billentyűzet vagy az egér csatlakozóhoz kössem? A host
egy laptop, amihez nincs külső egér vagy billentyűzet csatlakoztatva.
A scennert ebben az esetben USB vagy PS/2-es csatlakozáshoz kell
konfigurálni? Vagy mindkettőhöz? Milyen sorrendben?

Ha átteszem a csatlakozást egérről billentyűzetre vagy fordítva,
mennyire kell visszalépnem?
- újra konfigurálás
- USB-t is ki kell húzni
- gépet is újra kell indítani

Már "nagyon jól" tudok konfigurálni:
Defaultot beállítani; hangerőt csökkenteni; ö-ből 0-t csinálni; a
billentyűzetem numerikus billentyűzetet bekapcsolni (azaz az L = 3 a
használat közben)
És a mintáról leolvassa az Interlaved 2 of 5 kódot.
Sőt, más kártyákról is leolvassa (és más beállítással tudok más típusú
kódokat is olvasni).

Csak a _diákigazolvány_t nem olvassa, pedig ez az egyetlen, amire
szükségem lenne :-(

Hogyan lehet az olvasást pontosítani? Mintha a vonalak túl sűrűn
lennének az olvasóhoz. Nem ismeri fel, hogy olvasnia kellene.

SzTZs