From:   Kunci [mailto:ku...@freemail.hu]
Sent:   Cs 2010. 04. 29. 12:26
To:     Techinfo
Subject:        Mini linux

Kedves Listatagok!

A portaszolgálat kapna egy gépet amit semmi másra nem kellene (tudnának)
használni csak arra, hogy böngészhessenek a Neten meg esetleg tudjon
olvasni doc vagy pdf fileokat amiket onnan letölt. Pendrive és CD
használata is tiltva lenne a felhasználónak. Viszont a frissítések jó
lenne ha automatikusan letöltődnének és telepítésre kerülnének. Magyarul
egy amolyan terminál szerűség lenne, mint ami plázákban meg itt-ott ki
van téve.

Én valamilyen mini linuxra gondoltam. A live CD-s verziók azért nem jók
mert ott pl. a proxy beállításokat mindig meg kell adni bootolás után
(általában), plussz valószínűleg a CD olvasót is kiszerelném telepítés
után. Az USB portokat meg Biosban vagy a Linuxban letiltanám.

Ki milyen megoldást ajánl?
Ha szabad kérnem akkor leginkább gyakorlati tapasztalatok alapján
javasoljatok olyat ami már bevált és könnyen, gyorsan kivitelezhető!

Köszönöm!