Csak Excelben csinálhatta, mert más nincs azon a gépen.

> akkor pl. unzippel ki tudnad csomagolni. Ugyanakkor az Office-ra
> jellemzo lenyomatokat sem talaltam benne 2 perc alatt.
-Mit kell keresni? Nekem elég hasonlónak tűnik a megnyithatatlan és a
megnyithatóra konvertált fájl.

-Az is arra utal, hogy Excel fájlról van szó, hogy a
Stellar Phoenix Excel Recovery program végül helyreállította, de mivel nem
vettem meg a szoftvert, így csak képként tudtam menteni.
Azt hozta elő, mint az OpenOffice, csak a pontszám oszlop üres (és így a
diagram is).
Szóval ez igen nagy valószínűséggel egy sérült Excel fájl, hogy mitől lett
sérült, azt meg így utólag már nehéz kitalálni. (Majd kifaggatom a diákot, ha
találkozom vele, hátha kiderül valami)