> Date: Fri, 28 May 2010 07:12:33 +0200
> From: szu...@mail.taszi.hu
> Subject: Re: megnyithatatlan Excel-érettségi
> To: techinfo@lista.sulinet.hu

> Nem jó felvetés, a példában látszott XLS és nem 2007 szutyi..
Latom, nem fogalmaztam pontosan, attol, hogy 2007 formatumba mentett, attol meg
a _letrehozo alkalmazas_ (aminek a szignoja belekerul a file-ba) az az MS
Office Excel 2003.

> Én még mindig azt állitom a MS a hunyó
> Ők tudják hogy mi tudjuk, mi tudjuk hogy ők tudják ést ezt nem mindenki
> akarja elfogadni!
Ha ram celoztal, en elfogadom :).

Ok tudjak, hogy hibas, ezert ignoraljak a file hatralevo reszet (a vallalati
idevonatkozoknak megfeleloen). Ha Te is a reszvenyeseidnek programoznal, akkor
Te sem engedned meg 1000-bol _egyszer sem_ azt a lehetoseget, hogy pl. a
Wallstreet brokerje az eg fele emelje aranykeretes szemuveget, mert behoztal
neki nem (egeszen) valos adatokat, es csak egy fel centet is essen a
karomkodasa miatt az arfolyamod (annak ellenere, hogy az EULA kikoti, hogy...).

Viszont a masik fel eled dob hibas adatfile-bol szarmazo adatokat. Ket eset
lehetseges: nem vette eszre, hogy hibas, vagy eszrevette, de (ertesites
nelkul?) figyelmen kivul hagyta.

Barmelyikrol is van szo, rabiznad a mecseki szenbanya aknajanak szellozteteset?

Ja, es tudom, hogy, ha nem a mecseki szenbanyakrol van szo, akkor szinte
100%-ban celravezeto a megoldas.

Nincs harag, ugye? :)

Udv, AZ