Kedves Sulisupport!

Nem lehetne elhalasztani 2 héttel?
Vagy ha nem, kérem, nagyon vigyázzanak, hogy napközben minden a
megszokott, korábbiakkal azonos módon működjön, mert a szóbeli
informatika érettséginek a levelezés is része. Az informatika tanárok
már konkrét címmel feladattal készültek a feleletekre. Nem lenne jó
egy apró hiba miatt problémákkal idegesíteni a vizsgázókat. Azt
hiszem, problémából egyeseknek már az árvíz is bőven több volt a
kelleténél.

Egy 15 perces érettségi feleletek sorozata nem az a helyzet, ami
közben az Ügyfélszolgálatot értesíteni lehet.

Tudom, valószínűleg nem lesz probléma, de azt is tudom, hogy Murphy
élt, él és élni fog - a törvényeivel együtt.

Köszönettel:
SzTZs