Azt hiszem, jelenleg másról szól a probléma.

Képzelj el egy szóbeli tételsort, amiben nyomtatásban szerepel, le van
adva... a titkos feladat, mely szerint állítson be Outlook Expressben
egy postafiókot, ahol az smtp szerver mail.sajatsuli.sulinet.hu. Mert
ezt használják a suliban.
Aztán, amikor a vizsgán a vizsgázónak ezen beállítást követően el kell
küldenie a levelet, hibát jelez.
A vizsgázót rosszul érinti, mert talán ő rontotta el. A vizsgáztatót
szintén rosszul érinti, mert nincs ideje megkeresni a hiba okát, de
max 5 perce van, hogy értékeljen... És végül a rendszergazdát
különösen rosszul érinti, mert a vizsgabizottság csak annyit lát az
egészből, hogy valami nem ment, ami az "ő dolga lett volna, hogy
menjen". A bizottság természetesen nem érti a lényeget, így a gazdi
lesz a bűnbak.

SzTZs