Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu meghatalmazó: Zsolt Nagy
Küldve: 2010. 06. 24., Cs 14:15
Címzett: Techinfo
Tárgy: Win 2k8 64 bit telepítés + adatok áthozatala

Sziasztok!

Adott egy:
rgiHP proliant 370G3

Win 2k3 3 R2 32bit
Exchange 2003

s a clgp ami a rgit levltja:

j HP proliant 350G5

Win 2k8 R2 64bit
Exchange 2010

Krdsem, hogyan oldhatom meg legegyszerbben, az activedirectory felhasznli,
jogok, belltsok trkldjenek r.

hogyan lltsam be az jat, h. ne kutyuljon be a rendszerbe
hogyan tudom, azt megtenni, h. teljesen tvegye a rgi szerver szerept?

gondolom a mvelet amit vgeznem kell a szerver replikls -> mi legyen az j gp ip
cme?

a rgiben 2 hlkrtya van:

External:
IP:195.199.240.165
maszk:255.255.255.248
tjr: 195.199.240.166

DNS1:195.199.255.4
DNS2:195.199.255.57

Internal:
IP:192.168.0.2
maszk:255.255.255.0
DNS1:127.0.0.1

az jban mire lltsam be a hlkrtykat (3db van benne) ???? gondolom, csak egyet
dugjak a bels hlzatra kezdetben, de mi legyen az ipje?

Kszi mindenkinek a hozzszls!

dv:
Zsolti

<<winmail.dat>>