Tehát azt mondod, rakjam belső hálóra az új szervert úgy mintha egyszerű
kliens lenne?

Nem gond ha a régi szerverem oszt neki dhcp-vel ip-t?

odáig vagyok meg, h. látja a netet, belső hálót mind a két szerver, nem
raktam még tartományba az újat, hogyan tudom átvinni a AD adatokat?

hogyan tudom átvinni a felhasználók fájljait jogosultsági beállításokkal az
újra?

végül is ha át menne az AD, DNS, DHCP akkor nekem már jó is, mert rakok fel
egy exchange 2010-et és az már visz mindent remélem, h. a régi levelezős
munkaállomások titkárság is veszi az akadályt és megkapja a leveleit!

a régi szervert totálisan kiiktatom, mert behalt az egyik hdd-je raidban
volt a szegényke, de a hálókártyája sem a legjobb és a következő induk,
olyan hangja van mint egy turbinának -> jó öreg peltier hűtéses 4 hatalmas
ventivel

Zsolti