Szervusz Péter !

2010. 07. 30, péntek keltezéssel 09.25-kor Molnár Péter ezt írta:
> Hello!
> Te 2005-ben az oktatasban voltal mar?
> Akkor vezettek be az informatikai normativat, melynek kotelezo eleme volt az
> adminisztracios szoftver.

Sem 2005-ben, sem pedig most nem vagyok az oktatásban. Informatika
területén segítem a kerület Intézményeit, főleg a gazdaságiakat.
2005-ben az Önkormányzat (mint fenntartó) kért fel arra, hogy az
akkreditált software-k közül segítsek kiválasztani azt amely a
leghasználhatóbbnak tűnik. Ekkor fel kellet készülnöm és előadást
tartani az intézményi vezetőknek erről a témáról.
Utána néztem a normatíva kiírásnak is. 2005-ben 3 kategória volt.
- kisértékű
- ügyviteli software
- nagyértékű

Az ügyviteli software indoklásában a fenntartó és az intézmények közötti
adminisztráció csökkentése volt az egyik cél.

Pályázni lehetett a fenntartónak mind három kategóriában, ha ezt nem
tette, nem volt bünti. Nem kapott arra pénzt.
Na most a kötelező és a nem pályázott között én érzek némi különbséget.
Úgyhogy szerintem még mindig NEM volt kötelező.

> A problema ott van, hogy evente kb 2 milliard Ft-t osztanak szét egymás kozt
> a cegek (4 vagy 5 ceg)
> Igy NEM NEKED KENE SUPPORTOT adni, meg NEM NEKED KENE DOKUMENTACIOT
> CSINALNI!!!!!
> Ha csak ezt nezem, akkor mar gond van a programmal.

Na azt hiszem, hogy kettőnk nézete között itt a különbség.
Én politika mentesen, a Taninform rendszerről próbáltam véleményt
mondani a tapasztalataim alapján. Nem tagadva azt, hogy vannak problémák
a rendszer körül, de nézetem szerint közel sem annyi, mint amennyit
felemlegettek.

Ãœdv
 NagyJó