Sajnos a megbecsultseg kivivasa nem mindenhol valosithato meg, vagy ha
igen, akkor hosszu, keserves munkaval jar.

Már bocs, de ez egy kicsit Madách Ember tragédiájára sikerült :)
Ember küzdj és bízva bízzál.

Én borúlátóbb vagyok ennél.
Ha ez segít a kérdezőnek:
Legutóbb magával a fenntartóval küzdöttem meg, akkor még mint félállású rendszergazda, ezt a munkakörömet nem viselték el, helyette előre kellett menekülnöm tagintézményvezetővé (csak mint olyan személynek, akinek a legtöbb órakedvezményre van szüksége, mert rendes órája alig van) és mint tagintézményvezetőtől elvárta a fenntartó, hogy megszüntessem a rendszergazda félállást, azaz magam alatt vágjam ki a fát. Azóta már ott sem vagyok azon a munkahelyen, de legutóbbi információ, hogy mégis van külsős jólfizetett rendszergazda is, mert az általam nulláról tervezett, kábelestől szerverestől kihúzott és feltelepített rendszer szépen csendesen megadta magát, mert egyszerűen magára volt hagyva, munkaállomások leamortizálódtak idő előtt, vírusok, stb. 1 tanévet bírtak rendszergazda nélkül! Én még mint tagintézményvezető ott voltam, megcsináltam mindent ingyen munkakörön kívül, saját érdekemben, addig ment. De már nincs visszaút. Kérdés: tanult ebből a fenntartó? Nem, szerintem most sem.
Ezelőtt is volt olyan esetem, ahol első volt a leépítésnél a rendszergazda.
Most ugye ott van a közoktatási törvény személyi feltételei között, de tudjuk mennyit érnek az ott szabott alkalmazási feltételek, kitárgyaltuk már itt, erről ne kezdjük még egyszer a témát.

A kérdezőtől kérdezem: munkaköri leírásod van?
Ezzel lehetne előjönni, esetleg segítek pontosítani magánban, ha szükséges, és felveszed a harcot ténylegesen, de biztost nem ígérek, rapszódikusan leszek email közelben az elkövetkező hetekben.

sl