Szia!

1:
A kir-ről még soha nem töltöttem le. Azt se tudom, hogy kell letölteni.

"2:
A tisztaszoftverről tudok csak neked beszélni. Ott külön DVD-n van a 32 bites és külön DVD-n van a 64-bites oprendszer is.
3:
64 bites rendszerre simán feltelepíthető a 32 bites oprendszer is. Ilyenkor viszont a megfelelő driverek vagy cd-n vannak vagy a gyártó honlapjáról letölthetőek.

4: Azt a rendszert fogja feltelepíteni, amilyen dvd-t beteszel a meghajtóba.

Mindez amit leírtam, a tisztaszoftveres dvd-kre vonatkozik.

Üdv:Jacem