Hello ~én sem értelek komolyan. Világosan leírtam: NEM rendel a tanár fizikai
hordozót! erről a linkről tölti le:http://w3.kir.hu/kir_oktazon_ms_auth/(a
Windows 7 is ott van - nem csak a Vista - értelem szerűen) - ha erre az oldalra
belépsz - a Win7 telepítőt 'közös -> 32/64 bitesnek aposztofálja- és nem 32
bitesnek (ezen csodálkoztam én is - mert szöveg szerint ez így érthető) - ha a
32/64 bites jelző a lapon mégis csak azt jelentené, hogy ez valójában A 32
BITEStelepítő ~az tölthető le - és a 64 bitest kérni kell - akkor jó... - ez a
32 bites telepítő - de mi leszha vkinek a későbbiekben 64 bites kell - ezt
hogyan lehet kérni, hogy erről a linkről letölthető legyen?(akkor csak meg
kellene kérni a honlap szerkesztőjét - hogy ugyan már.. - írja át a 32/64bites
szöveget szimplán 32 -re - és írja már oda, hogy hogyan kivitelezhető a 64
bites kérés)(~és ha nem - akkor pl. a 64 bites verzió csak fizikai hordozón
kérhető??, stb. - de hát ennek is le kelleneírva lennie - nem? - honnan tudná
egy külsős, vagy egy tanár mindezt?) ~Úgyhogy nem vagyok nyugodt :)
Üdvözlettel: Tóth István .....