Hello Tényleg - van egy db 'adományozott gép is. Arra jó lesz :)   (már ha
még van az 'akció) Kösz Üdvözlet
"Szabó Zoltán" <zetay...@magyula.sulinet.hu> írta:

Szia  Én a helyedben ennek néznék utána:
http://www.microsoft.com/hun/oktatas/freshstart.mspx Igaz PII-es gépekről
beszél, de lehet, hogy már változott...Ha gondolod nézek valaki ismerőst az
MS-nél vagy valamelyik nagyobb Disztribútornál, hátha tudnak valami
pontosabbat. Üdv: Zééé
> [...]
>Wednesday, September 22, 2010 8:47 AMSubject: legális op.rendszer Hello Azt
>szeretném kérdezni, hogy tudja-e valamelyikőtök, hogy a korábbi
>szoftver-amnesztia(~valamikor 2004 májusban v. februárttól visszamenőlegesen
>volt?) pontos dátuma mivolt, ill. hol található meg ennek leírása. (~tehát
>ennél régebbi gépeknél mindegy milyenop.rendszer van a gépen - nem számít
>&#39;feketének) A másik kérdésem: veszünk jópár használt gépet (egy ált. isk.)
>- op.rendszer nélkül.Hol vehetnénk hozzá legálisan op.rendszert, vagy
>licenszet? (~persze legolcsóbban) Üdvözlet

Szia
&nbsp;
[...]
Üdv:
&nbsp;
Zééé

[...]
  A&nbsp;másik kérdésem: veszünk jópár használt gépet (egy ált.
  isk.)&nbsp;- op.rendszer nélkül.
  Hol vehetnénk hozzá legálisan op.rendszert, vagy licenszet? (~persze
  legolcsóbban)
  &nbsp;
  Üdvözlet
  &nbsp;