From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Hambuch Gabor
Sent: Thursday, September 23, 2010 11:41 AM
To: Techinfo
Subject: Re: PC vedelmi kartya helyett

> Azt meg lehet oldani valahogyan, hogy bejelentkezik egy adott user névvel, de
> amikor meg akar nyitni egy megosztást (mondjuk parancsikonnal), akkor kérjen
> felhasználói nevet + jelszót?

Ha a júzer helyi gépre lép be (tehát nem tartományi felhasználóval),
akkor ez az alapértelmezett viselkedési forma. Viszont ha egyszer beírt
valaki egy user:pass párost, akkor az következő újraindításig
megjegyződik, és azzal próbál hozzáférni a szerverhez. Tehát nem
feltétlenül az, amire te gondolsz.

--
Hambuch Gábor
hamb...@w5.hu