Igaz,steadystate ingyé van. Ha bat fájlból csatolsz fel hálózati meghajtót,
akkor figyelj a parancssor engedélyezésére is. Központi profilt meg érdemes
a helyi gépen csinálni egy teszt felhasználónak, amit másolsz default userre
(használhatja: helyi gép, mindenki). így biztos, hogy aki odaül és belép
domainbe, azt kapja meg, hálózati forgalom nélkül.

üdv