Udv!

>A sulinet már évekkel ezelőtt is nevetséges volt, nem tudom államilag
>mennyit fizetnek érte, de jobb ha nem tudom mert akkor csak mérgelődök
>én is rajta....  5550 ft/hó ért 6mb-es internet már drága, 5000 ért
>60mb a upc.... digi hasonlóképp, az elszámoltatási miniszter hol van
>ilyenkor?

En mondjuk UPC meg digi meg 10-20-30-50-60-120 stb megakban nem gondolkozom,

mert a kornyeken ez nem elerheto, de kivancsi lennek kinek jutott eszebe most
az ellenorzes.

Valahogy rohadtul nem hiszem, h a t-nek. De nem baj, most mar marha jo, mert 2
helyen is latom, h csokkent a sebesseg...

Koszonom annak a fomajomnak, aki kitalalta, h ellenorizzek oket es ha tobb mint
"kell" szerintuk akkor vissza.

Ne a savval jatszanak, hanem az arakat kuzdjek le.

Arrol nem beszelve, h a kozhalos webmailre meg mindig nem sikertult beallitani
azt a szabalyt nekik, amit kertem kb 3 eve... :)
Mert ugye en nem allithatom be, nekik meg nem sikerult ennyi ido alatt sem. A
postafiok meretrol meg mar ne is beszeljuk.

Meg a legjobban utalt freemail is sokkal nagyobb postafiokot rak mindenki ala,
mint amit kozhaloba fizetosen kapunk.
Raadasul ugye ingyeneseknel van uzenetszabaly letrehozasra lehetoseg, na
kozhalos webmailnal ez sincs...