-----Original Message-----
From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Kiss Zsolt
Sent: Wednesday, September 29, 2010 7:07 PM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: RE: Nem off, de morgolódás

> Persze augusztusban volt ahol még 8-al
> süvített, most meg visszalökték 1-re.
Teljesen onkenyes egy mondat kiemelese, de talan valasz a problemara. Nalunk
(~250 gepre) Sulineten volt 1024/386 savszel (meg kesobb, mikor elfogyott a
turelem, 8192/1024 vasarolt). Aztan jott a Taninform, amit nyomtak kemenyen,
aztan meg az OrganP (konyveles napi sok-sok oraban), Opten
(torvenytar-szeru), a ber- es munkaugyi rendszer (az IMI helyett, es
mellette a csomo utalas, es egyeb ilyesmi), az ADAFOR, az iktatasi rendszer
es meg sokan masok. Kellett a savszelesseg. Beuzemeltem egy ISA (2004)
servert, es hogy-hogynem mindig a gyorsabb fele routolt, pedig naon magasrol
is rankkerdeztek, miert nem hasznaljuk az ingyenest, es hogy tisztaban
vagyunk-e, mi celt szolgalnak a telepitett cuccok.
Aztan - ha nem kell neked - nem adom (a gyorsabbikat). Khmm.
Udv, AZ