Üdv!

A gyerekek 90 %-nak otthon 2007/2010 van!!!

Mi meg 2003-t tanítunk...

Csak megy az idő magyarázással, miközben a gyereknek meg otthon teljesen más
felülten kell gyakorolni/megoldani a házit...

Attila

Hello!
> Az Office 2003 van nálunk évek óta Meg Ubuntu meg Open
> office, igy a srácot nem láttak még tanulói gépeken se
> 2007-et, se Win7-et.
Nalunk se.
De elobb utobb valtani kell.
Legkesobb, ha a szoftverlistabol kiveszik az office 2003-at.
> Én megvárom a Win 9-et, meg az Office 2013-at... :-)))
:))

Tisztelettel:
Molnar Peter, http://www.petersoft.hu, Tel:36209149514
moln...@afg.hu,
TKIKI Arpad Fejedelem Gimnazium, Gazdasagi es Informatikai Szakkozepiskola
http://www.afg.hu