(Zárójellel a zárójelben megjegyzem, hogy itt vitáztok napok óta az MS Office verzióváltásokon de senki meg nem említett alternatív dolgokat, OpenOffice stb, ez is főleg a tisztaszoftver hatása hogy MS centralizált az oktatásunk, ha az összes gyerek ezen tanul nyilván a cégeknél is ezt fogják alkalmazni, ha ott alkalmazzák akkor meg itt érveltek hogy tanítsuk azt mert bezzeg a cégeknél.... akkor hogy is van ez?))

Bocs éN hittem miután megemlitettem az Ubit, az Oo egyértelmű, hiszen cuzammen települ :-)))
Én kardoskodom az alternativ OS és az alternativ programok mellett.

Az elmúlt ~10 évben még nem keresett meg az MS hogy Oklevelet adjon át Mint Wörd meg Excel Oktató, igy inkább gondolkodásmódot és gyakorlati problémamegoldást tanitanék, még ha ez nem is annyira egyszerű...